Sütemény özön

Vége a diétának... sütizésre fel!

Az idén nem volt egy egyszerű döntés az, hogy milyen sütemények kerüljenek az asztalra. Már november végén elkezdtem gondolkodni ezen, de még karácsony előtt egy nappal is megvariáltuk a dolgokat... nem is mi lettünk volna... :) 

De egy szónak is száz a vége, úgy döntöttünk, hogy mindenki kedvére téve kicsit többfélét sütünk mint terveztük.

Mi nálunk az a szokás, illetve az a hagyomány, hogy már 23-án elkészítünk szinte mindent, hogy a szenteste ne kelljen már semmit sem csinálni csak örülni egymásnak. Így a süteményeket is előtte nap készítjük el. Igazából mivel én szeretek sütni így mindig én csinálom a karácsonyi süteményeket.

Na de nézzük is nálunk idén mely sütemények kerültek az asztalra!

Hatféle süteményt készítettem 1 sósat, és 5 édeset ( volt köztük sütés nélküli is és sütős is ).

1. Márványsajtos sós sütemény

2. Lekváros linzer

3. Mézeskalács 

4. Tiramisu 

5. Vaníliás - csokis cupcake / muffin

6. Kókuszgolyó 

page_1_1.jpg

Ha esetleg érdekelnének a süti receptek, vagy kíváncsiak lennétek több ilyen bejegyzésre, akkor írjatok nyugodtan.

Megkereshettek facebookon: Byvaníliadanília oldalon, ahol egyszerűen be tudtok követni, like-olni. Ide ugyanúgy megosztom a blog bejegyzéseket, és így könnyen tudjátok követni a frissítéseket.

De írhattok nekem a vanidanilla@gmail.com e-mail címemre is. 

Kellemes Karácsonyt nektek továbbra is! :) :D