,,Adventi koszorú"

( Modern, minimalista stílus jegyeiben )

Tudom kicsit nagyon elcsúsztam ezzel az adventi koszorús dologgal, hisz valljuk be pont most van az utolsó hétvége amikor meggyújtjuk az utolsó gyertyát is. 

De én úgy gondolom, hogy még most sem volt késő elkészítenem a mi adventi koszorúnkat. Igaz én nem nevezném koszorúnak... mert hiányzik maga a koszorú alap, de én kicsit tovább gondoltam idén ezt az adventi dolgot és egy modernebb adventi asztaldíszt alkottam meg.

Nagy kézügyesség nem kell hozzá, ahogy sok hozzávaló sem.

Alapnak vettem egy négyszögletű üveg ,,tálca szerűséget". Majd a Tescoban vásárolt illatosított, szárított növény féléket helyeztem el rajta, és ehhez a színhez megfelelően a harmónia megtartása érdekében hasonló színű gyertyákat helyeztem el a tálca négy sarkán. 

Kész is lennénk ezzel a nagyon egyszerű modern, minimalista mégis mutatós adventi dekorációval,  és ezen kívül az illata is nagyon jó. 

Számomra idén ez lett a megfelelő választás az adventi koszorúk terén. Mind színben és mind egyszerűségében tükrözi az egyéniségemet, és a nappalink hangulatát.

Én csak ajánlani tudom azoknak akik nem kreatív kezű emberek. de mégis szeretnének valamilyen saját kezűleg készített dekorációt tenni az asztalra. 

page_2_1.jpg