Ha tudnád...

Azt mondják a szerelem vak, a szerelem egy múló hullám s, hogy első látásra nincs is... De egyben a szerelem vad, tüzes, lángoló és igazán felejthetetlen egy igazi szabad élmény... 

Életem eddigi pillanataiban nem egy hullámvölgy, nem egy kemény falba csapódás ért már... sokszor zárkóztam be ,sokszor vesztettem el a bizalmamat s sokszor adtam fel az álmaimat, azt amit szívem súgott.

Életünk során sok embert, sok gondolatot ismerünk meg, amely által formáljuk saját véleményünket, saját vágyainkat... velem is ez volt felülírtam a saját szabályaimat, átírtam azt, ami a helyes lett volna s inkább elengedtem azt, akihez a szívem húzott volna, mert féltem mert féltem bízni a szívemben, az érzéseimben... Ez egy olyan hiba az életünkben, amelyet akárhogyan is próbálunk kikerülni, átjátszani lehetetlen... 

De mégis volt annyi bátorságom, hogy szembe szálltam a félelmeimmel és belevágtam egy olyan utazásba a szívemmel, az érzéseimmel, amelytől igaz eleinte rettegtem, de így két év elteltével sem bántam meg... 

Sokszor hallom azt a kérdést, ha visszamehetnél az időben, mit üzennél a fiatalabb énednek? Nos, mostani fejjel, mostani gondolkodással már semmi olyat, amely változtatna a mostani jelenemen és jövőmön... Talán csak annyit mondanék magamnak, hogy ne félj belevágni, mert erős vagy és mindig jól döntesz!

És igen, életem legjobb döntése volt a múltbéli érzéseknek ÁLLJ!-t mutatni, hátat fordítani, igenis kilépni a mérgező kapcsolatokból, a sebeket okozó pillanatokból és nyitni egy olyan élet felé, amely csak is előnyt jelent ,amely begyógyítja a hegeket. 

Sikerült is megtalálni azt a személyt, aki a fény lett a sötét alagút végén, aki megvéd a fájdalmaktól, aki minden reggel s minden pillanatban mosolyt csal az arcomra, aki már csak a tekintetével is a szívem mélyéig hatol s aki nem fél velem az élet végtelen hullámvasútján keresztül menni. Vele minden pillanat más, vele minden emlék különleges s vele tudom, hogy olyan életem lehet, amelyre mindig is vágytam! 

A mai világban nagyon nehéz egy olyan társat, egy olyan párt találni, akivel a teljesebbnél is teljesebbnek érezheti magát az ember...de én megtaláltam Őt, az Álmaim Férfiját, a Tökéletest! Pontosan azért mert ismeri minden kis rezzenésem és mert a világon mindennél jobban szeret akármilyen bolond is vagyok! 

Azt, hogy mit hoz a jövő, hogy mit hoz a holnap sosem tudhatjuk, de ha mellettünk áll egy olyan személy aki támogat akkor a határ a csillagos ég! Feladni sosem szabad az igazi szerelmet hiszen mindenkire vár az Ő Hercege, csak a megfelelő pillanatot kell észre venni... Ezt én is elrontottam hiszen el kellett sétálnia előttem még egyszer, ahhoz, hogy tudjam Ő lesz az a személy aki nekem kell, akinek ki akarom mondani s ki is mondtam az IGENT! 

Nálam is voltak, vannak s lesznek hullámvölgyek, de együtt ezt mind átvészeljük, mert a legjobb csapat vagyunk, mert tudom, hogy Ő az akit nekem szánt a sors! Mert, hogy ha két világ egymásra talál, akkor a vihar sem választhatja szét Őket!

2472b3b69b790c3acd3b79d7476ca08a.jpg