Most nem én vagyok ebben a helyzetben...

Sosem gondolnánk, hogy az a kijelentés igaz lehet, hogy az élet tükröt mutat nekünk... Nos, ezt az érzést most én is átélem.

Lehetetlenségnek tűnhet, de az életünk egy pillantás alatt teljesen megváltozhat... Elveszíthetünk olyanokat, akiket szerettünk s el kell engednünk olyanokat, akik a világon a legfontosabbak nekünk s rá kell jönnünk arra, hogy ez az élet egy igazi orosz rulett s igazi győztes sosem lesz benne...

Sosem gondolnánk, hogy megtapasztalunk olyan dolgokat, melyeket régen mi tettünk másokkal olykor direkt, de többségében csak a bizonytalanság miatt... Nos lehet ezt hívják a sors fintorának!

Félni attól, hogy nem tudod mit akarsz a legrosszabb érzés... Én már csak tudom s számomra a legfájobb, hogy most Te nem tudod mit akarsz... Félek, hogy ez az egész minden amit nap mint nap mondasz csak átverés, csak egy kifogás vagy csak egy terelés... 

Vajon tényleg ennyire nehéz? Vajon tényleg nem tudod mit akarsz? S vajon tényleg fontos-e még ez az egész, vagyis Mi? 

Bárcsak elmondanád mi van a szíved mélyén s bárcsak tudnám mit tehetnék, hogy az az érzés mely engem is már egyszer magába folytott, téged ne folytson el...

Rettegek s tehetetlen vagyok s hiába akarnék tenni bármit is lehet felesleges mert csak jobban eltaszít... 

Lehet fel kellene inkább adnom s hagyni, hogy történtjen úgy ahogyan megvan az írva... De mindig az lebeg a szemem előtt amit mondtál, hogy ,,Ketten vagyunk egymásnak s ez a legfontosabb...'' 

 

Hozhat bármilyen bukkanót, harcot az élet Mi megoldjuk hiszen nagyobb erő nincs mint a Szerelem ami minket is összetart még ilyen messzire is egymástól... 

Harcolj értünk, harcolj a szerelemért, a szíved hangjáért s merj előttem az lenni aki igazán vagy csak fogd meg a kezem s sose engedd el...

dbd33aa9901675dab24cc0d9eb3331a5.jpg