Szaloncukor gyorsan, egyszerűen

Azaz házilag igazi az édesség


Sziasztok!

A mai bejegyzés főtémája, egy házilag könnyen és gyorsan elkészíthető szaloncukor, mely abszolút kedvence lehet kicsiknek és nagyoknak is egyaránt. Ha érdekel én, hogyan készítem el az Aszalt gyümölcsös szaloncukrot, akkor tarts velem!

Ne aggódj nem nehéz, nem kell hozzá konyhai zseninek lenni!

Aszalt gyümölcsös szaloncukor

Hozzávalók:

- Attól függően, hogy mennyit szeretnél belőle (sokat, keveset) annyi aszalt gyümölcsre lesz szükséged. Ez lehet aszalt szilva, áfonya, banán, barack, vagy bármi ami neked tetszik az aszalt gyümölcsök listájáról.

- És természetesen a külsejéhez, a bevonatához szükségünk lesz csokoládéra. Én tejcsokoládét használtam mert mi nem szeretjük az étcsokoládét. 1 - 2 tábla tejcsokoládé kell a szaloncukor bevonásához.

Elkészítése:

- Daraboljuk, daráljuk minél kisebbre az általunk választott aszalt gyümölcsöket, hogy gyúrható állagot kapjunk.

- Majd ezt követően gyúrjuk össze. 

- Én készítettem belőle egy henger formát, majd azt késsel kb. méretarányosra vágtam fel. 

- Utána golyókká formáljuk a felvágott darabokat. 

- Kis lángon, kis olajon felolvasztom a csokoládét.

- Végül a golyókat egyesével felszúrva egy hústűre belemártom az olvasztott csokoládéba.

- Majd egy tálcára téve hagyom őket megdermedni.

- A szaloncukor hatás érdekében becsomagoltam sütőpapírba és celofánba a kész szaloncukrokat.

 

Ha pedig kedvet kaptál az alkotáshoz, akkor nosza rajta próbáld ki, és ha sikerrel jársz akkor küldj véleményt vagy képet vagy akár mindkettőt az e-mail címemre : vanidanilla@gmail.com -ra.

Ha több ilyen témájú bejegyzés is érdekelne, de itt túl komplikált a bekövetés akkor nyomj egy like-ot a facebook oldalamra : Byvaníliadanília néven megtalálsz.

 

page_2.jpg