Elítélhetsz azért aki vagyok, de akkor sem leszek más!

 Ezt mindenkinek, aki szerint egy rohadt k*rv*nak számít, az erős, önálló nő!!! 

 

Mondd leültél már velem egyszer is beszélgetni... Szemtől szemben csak te és én? Hallottad már a véleményem a világról, a gondolataim az élet nagy kérdéseiről? Hallottál már bármi olyat tőlem, ami miatt elítélsz? Megítélsz a kemény külső, a smink és az élet alapján? 

Szokták mondani, hogy egy könyvet ne a borítója alapján ítélj meg, szerintem ez az emberekre is igaz...

Kíváncsi lennék, vajon a véleményed akkor sem változna? Vagy gyökeres szinten törne össze az a tükörkép, melyet az én arcomhoz támasztottál magadban?

Elítélsz, utálsz mert kiállok magamért, mert erős jellem vagyok mert nem hagyom, hogy eltiporjanak, mert egyedül is megállom a helyemet a világban?  Felháborodsz, idegesíted magad ha meglátod a nevem, ha meghallod a hangom vagy meglátsz... Ez csak azért vicces mert valamit akkor rohadt jól csinálhatok...

 

Igen ezek azok a mondatok, gondolatok, amik nap mint nap elhagyják az erős, céltudatos nők fejét, azért mert a hátuk mögött elítélik, kibeszélik őket... És nem, nem akadunk ki rajta, ha azért gyűlőltök, mert valamit jól csinálunk vagy mert valamit elértünk az életben... Pont, hogy fordítva! Erősebbek, büszkébbek s hajthatatlanabbak leszünk!

 

K**vázz le nyugodtan, köpj le a hátam mögött, forgasd csak a szemeid s hazudj olyat ami sosem volt igaz! Az igazságra úgyis mindig fény derül!

Lehet, hogy nem is düh, hanem egyszerű féltékenység csak? Ha ismernél tudnád, hogy mik az elveim, hogy mik a céljaim és, hogy mit képviselek, főleg a saját nemem nevében.

Érdekel, kíváncsi vagyok és igen felveszem csak, hogy ezt bóknak veszem, erősít engem abban, hogy valamit jól csinálok, ráadásul nagyon jól hisz a szádra veszed a nevem...

159811446_488900255470217_5999526162492450050_n.jpg