Régiből újat avagy a DIY őrület

Kreatívan és olcsón jót...létezik ilyen?

Új vizekre evezvén ma megmutatom nektek végre, hogy a kreativitásnak nincs határa. Szívemhez nagyon közel állnak azok a cuccok amik saját kezűleg készülnek el. Ugyanis sokkal kreatívabb, eredetibb és a legfontosabb, hogy nincs belőle több.

Számos DIY cuccot készítettem már de számomra ez a legkedvesebb mert ezekkel az újjá varázsolt pólókkal ( ezzel pedig elárultam miről is lesz szó ) egy olyan embernek okoztam örömet aki szívemhez közel áll, ( ő pedig a kis hugicám ). 

Röviden a történet az volt, hogy ő nagyon szeretett volna egy "bizonyos mintájú" pólót, de itt Szegeden sehol sem találtunk ilyet, ezét jött az ötlet, hogy akkor csinálok majd én neki ilyen mintájú pólót. 

Maga az elkészítés nem egy nagy dolog ( csak ugyebár kell hozzá egy kis kézügyesség ), és a hozzá beszerzendő dolgok sem a horribilis árat verik. Szóval olcsó, kreatív és nagyon szuper!!

Na de lássuk, mi is kell hozzá, illetve, hogy hogyan kell elkészíteni!

Azt már elárultam, hogy pólót fogunk felújítani, na de mi is kell hozzá?? Mivel mintákat fogunk rárajzolni, így textil filcekre lesz szükségünk. Ezeknek van olcsóbb és persze drágább verziói is. Én persze az olcsóbb verzió lelőhelyét mondom meg nektek ezt pedig a Printkerbe tudjátok beszerezni, persze más írószer boltokba is kutathattok de én itt vásároltam a legolcsóbbat ( kb. 220 Ft-ba került ).

Az elkészítése sem nehéz ( de ezt már mondtam ), kell egy minta nélküli, sima felső amire tudtok majd alkotni, kell egy vastagabb lap amit a pólóba teszel, hogy majd ne üssön át a festék az egyik oldalról a másikra. Ezek után pedig már csak egy általatok választott minta kell amit felrajzoltok a pólóra és majdnem kész is. Egy kérdés van már csak, hogyan fog rajta maradni majd ez a pólón. Ez is egyszerű vagy kimossátok 60 fokon a mosógépbe vagy pedig átvasaljátok a pólót. Ezek után pedig kész is vagyunk. AZ UTOLSÓ LÉPÉSHEZ VISZONT HA KISKORÚ VAGY AKKOR KÉRD A FELNŐTT SEGÍTSÉGÉT!! 

Szerintem nem nehéz, és nem is drága mulatság ez és legjobb benne, hogy eredeti és olyan amilyet te szeretnél!

Remélem kedvet kaptok ezek után hozzá. De hogy vizuálisan is lássátok a pólókat itt van 1-2 kép róluk.

Ha tetszett a bejegyzés és több ilyen is érdekelne akkor tarts velem legközelebb is. Illetve írhatsz nekem a vanidanilla@gmail.com-ra vagy megkereshetsz Facebookon Byvaníliadanília néven megtalálsz. 

Sziasztok!!! :) :) És csak pozitívan na meg persze Kreatívan!!!

cats1.jpg