Vitaminbomba a délelőttökre

Ezekben a kiszámíthatatlan időjárási helyzetekben nagy mértékben szükségünk van a vitaminokra, az energiára, és természetesen a számunkra megfelelő finom, ízekben gazdag reggelire, tízóraira. 

A mai bejegyzés főtémája azoknak szól, akik nem igazán egy reggelizős fajták, inkább csak iszogatnak valamit reggelente. Ezzel nincs is baj, hogy ha valaki nem a ,,rágható" reggeli mellett dönt mert én is ezt a tábort erősítem.

Egy dolgot viszont leszögeznék, ami fontos... Ahhoz, hogy a napunk jól induljon, hogy ne legyünk fáradtak, nyűgösek, és egyben ne korogjon a gyomrunk sem szükségünk van a REGGELIRE bármilyen formátumban is! Ez az egy amit mindenki jegyezzen meg, mert a reggeli a nap legfontosabb része, ez egy köztudott és lassan már elcsépelt mondás is.

Mivel én sem vagyok egy reggeliző típus és a suliban is inkább csak inni szoktam, így keresnem kellett egy számomra megfelelő olyan megoldást ami energiát ad de mégis csak inni kell. Számomra nehezebb volt a helyzet mert én a tejtermékekre bizonyos fokon allergiás vagyok így azokat a fajta italokat részben száműznöm kellett. 

Nem olyan rég fedeztem fel a ,,SMOOTHIE" italokat melyek hasonlóak a turmixokhoz de kizárólag csak gyümölcsből és zöldségből készülnek. Elterjedt lett az is, hogy joghurtot kevernek hozzá, de így már kicsit akkor átbillen a turmix kategóriájába, (maradjunk abban, hogy erről megoszlanak a vélemények).

Egy a lényeg én most megosztom veletek az egyik ilyen Smoothie/Turmix receptemet ami számomra nagyon bevált.

A zöld ereje Smoothie recept:  

-3 db kivi

- 1 db zöld alma

- 1.5 dl zöld tea

- 1 kis pohár joghurt

- 2 teáskanál méz ( ízlés szerint több )

 

A hozzávalókat beleteszem a turmixgépbe, jól összemixelem, majd ha tökéletesen elkeveredtek a hozzávalók akkor pohárba, vagy (szállítástól függően) üvegbe, kulacsba teszem. 

Ez az egész egy maximum 10 perces folyamat, de ha reggel nincs időd erre akkor este is elkészítheted hisz hűtőben tárolva másnap reggelire ugyanolyan finom lesz, sőt még kicsit összeérnek az ízek és akkor még finomabb. 

Én csak ajánlani tudom, próbáljátok ki, megéri!

Ha tetszett a bejegyzés és több ilyenre lennél kíváncsi akkor nézz be legközelebb is, nyomj egy like-t a facebook oldalamra, Byvaníliadanília néven megtalálsz ahol folyamatosan követni tudod a változásokat a bloggal kapcsolatban. 

És ha van egy jó reggeli recepted akkor írd meg nekem a vanidanilla@gmail.com-ra. Szívesen fogadom az új recepteket. 

Sziasztok!

cats.jpg