DIY ötletek telefon guruknak

Telefontok ötletek Karácsony színeiben

Biztos nem vagyok egyedül azzal, hogy imádom ha a telefonom is olyan lehet mint én. Tehát ezzel arra célzok, hogy szeretem ha személyesebbé tehetem a telefonom ill. telefontokom.

Sokszor keresgéltem az olyan tokokat amik tényleg az én személyiségemet tükrözik de sosem avagy nagyon ritkán találtam meg... ennek eredménye lett az, hogy egyéni módon azaz DIY ötletekként megalkottam azt a tokot ami nekem a legjobban tetszett. 

Íme néhány karácsonyibb telefontok az ünnepekre hangolódás kedvéért. 

A tokokat nagyon egyszerű elkészíteni, nekem is csak 5-10 percbe teltek. És a végeredmény számomra csodás lett. 

Az egyik telefontok egy elegánsabb, alkalmibb jelleget vesz fel. Ehhez én arany tetoválásokat használtam melyek a nyárról visszamaradtak. Ugyanazzal a technikával mint a bőrünkre felragasztottam a tokra, majd a tartósabb hatásért lefújtam lakkal a tokot.

Míg a második telefontok egy igazi karácsonyi feeling-et hoz magával, mind színeiben, mind a minta alapján. Ehhez dekor celluksz-ot használtam és egyszerűen a számomra tetsző minta alapján felragasztottam a ragasztó csíkokat.

Persze ezen kívül rengetegféle tokot el lehet készíteni. 

De nekem ezek a kedvenceim. 

Ha kíváncsi vagy több ilyen dekorációs bejegyzésre akkor ne félj máskor is az oldalamra kattintani, vagy látogasd meg a facebook oldalamat: Byvaníliadanília itt nyomon tudod követni a friss bejegyzéseket bármikor.

Ha pedig kedvet kaptál a telefontokod díszítéséhez akkor nosza rajta. 

page_1.jpg