Gyors és finom reggeli az unalmas müzli helyett

A hosszú téli szünet után újra megjöttek a koránkelős, rohanós reggelek amikor az embernek arra sincs ideje, hogy valami finomat egyen.

Elvileg a reggeli a nap legfontosabb étkezése, mi mégis a legtöbben azt hagyjuk el vagy oldjuk meg valami egyszerűbb módszerrel, például müzlivel, egy nagy csésze kávéval vagy csak egy két falat nem igazán ínycsiklandozó falatot nyomunk le a torkunkon, hogy mégis legyen bennünk valami.

De nem kell mindig leragadni a gabonapehely féléknél, a sima szendvicsnél avagy egy nagy bögre kakaónál. Van egy-két gyors megoldás a finom reggelihez és én ezeket fogom megmutatni nektek!

Az első ilyen úgymond ,,recept"  2-3 perc alatt elkészíthető szendvics, amely egészséges és nem a mindennapi megszokott vajas sonkás szendvics, mert van benne egy kis csavar. 

2-3 perces Töltött Melegszendvics

Ezt a receptet a napokban próbáltam ki, kétféle megoldást is alkalmaztam. Ennek az oka az volt, hogy az egyikhez használtam tojást a másikhoz pedig nem. Így aki nem egy kimondott tojás kedvelő az megtudja csinálni anélkül is. 

Végy egy bucit, kiflit, zsömlét stb. vágd félbe vízszintesen úgy, hogy az alja vastagabb legyen mint a teteje. Tedd félre a tetejét mert arra most még nem lesz szükségünk.

Az alsó rész belsejét vágd ki, hogy legyen hely ahová majd a töltetélek rakod.( ezt a kivágott részt megeheted :D)

Ezek után szükségünk lesz paprikára ( én kaliforniai piros paprikát használtam ás zöld paprikát ), sajtra, sonkára, sóra, borsra, és egy tojásra.

A kivájt buci belsejébe beledarabolunk sonkát, sajtot, paprikát, majd a nyers tojást ráöntjük és közben és utána sózzuk és borsozzuk ízlés szerint. 

Ez után a félretett buci tetejét rárakjuk a jól megpakolt kis bucink aljára és mehet a mikróba maximum 2 percre. 

Persze az attól függ ki mennyire szereti lágyan, és a mikró teljesítményétől is függően változhat az időintervallum.

Ez nem egy határozott recept tehát lehet benne variálni ízlés szerint. Én így próbáltam ki, nekem bejött :) !

Ha kedvet kaptok hozzá esetleg akkor próbáljátok ki és küldjetek véleményt az e-mail címemre: vanidanillagmail.com -ra 

És ha pedig több ilyen bejegyzés is érdekel titeket akkor is írjatok nekem nyugodtan. Megtaláltok a facebookon is Byvaníliadanília néven itt kedvelhetitek az oldalt ami folyamatos összekötésben van a blog oldalával. Így nyomon tudtok követni mindent. 

Várlak titeket!!! 

szendvicsek.jpg