Mire vágyik egy nő?

Avagy az állandó agyalás ördögi köre

Sokat töprengtem már azon, hogy mi lesz ez után... jó-e ez így? Milyen lesz a jövő? Mi fog ezek után történni? Új kalandok? Új kihívások? Olyan falak melyekkel már máskor találkoztam?

Egy új ajtó kinyitása mindig ezeket a gondolatokat hozza ki belőlem...

Véget ért egy időszak karrierben s eltelt egy év a szerelemben...

Sok minden történt, sok minden változott...volt ami erőssebbé s volt ami még gyengébbé tett... mondtam olyat amit nem kellett volna s volt olyan is amit kellett volna...

Itt állni a kinyitott ajtó előtt s töprengeni azon, hogy belépjek-e, talán ez a legnagyobb s legsúlyosabb kérdés...

Annyi minden változott... Azt viszont tudom szerelem terén, hogy őt akarom s szeretem s szívem facsarja ki mikor közönbös velem... Tudom hogy szeret, de vajon én vagyok az élete értelme? Eltelt egy év egy sűrű élmény dús év... s a vad érzelmek mély érzelmekké alakultak... de hol van a Carpe Diem?  Hol van az élmény? Csak tengni lengni s ellenni? Ez lenne az egész?

Mire vágyik egy nő?...fordul meg sokunk fejében (legyen nő vagy férfi), igen mi nők is elgondolkodunk rajta hisz a mai férfiakban se érzelmiség, se romantika... S mit tesz egy nő próbálja saját magát ápolni romantikával, törődéssel... Ezért is van, hogy sokunk olyan sorozatokba, filmekbe, könyvekbe menekül ahol ezt megkapja... Mert mire vágyunk mi nők? A figyelmességre, a minőségi együtt töltött időre, arra, hogy a párunk mellett mi érezzük magunkat a legtökéletesebb nőnek a világon, hogy ragyogjunk...

De talán a legviccesebb, hogy sosem adjuk fel...legbelül mindig reméljük s hisszük, hogy ez máshogy is lehet...

Ugye, hogy ezek a gondolatok nem csak az én fejemben fordulnak meg? Sokan vagyunk még ezekkel az érzésekkel a szívünkben s az agyunkban egyaránt... De ez nem is baj hiszen ez lenne a normális, s talán egyszer megkapjuk azt a figyelmet, azt a szeretetet amit mi is táplálunk más iránt, (legyen szó szerelemről, karrierről vagy barátságról)... Egy biztos a remény hal meg utoljára... hiszem, hogy lehet olyan mint régen, hogy lehet még Carpe Diem...

22b29ae8-0521-479a-9dc0-0269b2822dda.jpeg