Életérzések

Az ember nem mindig tudja mi lenne a helyes döntés vagy a helyes út. Visszatekintek az elmúlt pár évemre ( konkrétan arra a 4 évemre ) amely kivirágoztatott engem, amelynek köszönhetően az lehetek most aki akarok és az lehetek aki vagyok is igazából. Számos akadály volt amin át kellett küzdenem magam és sokszor éreztem azt, hogy szörnyű életem van. Az érzésvilágom pesszimista üzemmódba kapcsolt és egyszerűen nem lehetett szabadulni ebből az ördögi körből. De ez a sok csalódás, küzdelem mind azt eredményezte, hogy erőssé váltam és harcolok az igazamért.

De végül a számomra katasztrófának hitt életemről kiderült, hogy nem is az aminek én gondolom, hisz vannak akiknek az én helyzetemhez képest még rosszabb. Erre pedig ma jöttem rá teljes igazából. Hisz mindenem megvan ami kell van egy családom ami lehet nem tökéletes de a vérük vagyok és szeretnek, elfogadnak annak aki vagyok vagy lenni szeretnék, vannak barátaim akik megnevetettnek és annyira kergék mint én, és van egy Hercegem aki úgy szeret ahogy vagyok. Kell ennél több? Igen lehetnék gazdag, mehetnék egész nyáron mindenhová, vehetném havonta az újabbnál újabb cuccokat, de minek? Eddig én így voltam vele, hogy mindig mindenből az új, de miért? 

A lényeg az, hogy rájöttem az életem tökéletes hisz a szeretteim mind arra törekednek, hogy boldognak lássanak és úgyszintén én is erre törekszem feléjük. 

Csak azt akartam nektek elmondani ezzel az egésszel, hogy gondolkodjatok el azon, hogy Miért vagytok boldogok? Gondoljatok bele abba, hogy van akinek még ennyi sincs mint nektek. Tiszteljétek azt amit adott nektek az élet, hisz nem ok nélkül adta nektek ezt a világot. 

A szeretet olyan erő ami mindig a kezedben van, amit nem lehet pénzre cserélni és erősebb mint a pénz. Ha végiggondolod azt amit én is, akkor rájössz, hogy a boldogság nem anyagi létben mérhető hanem abban ami benned van és abban, hogy ezt Te hogyan alkalmazod.

Érezzetek pozitívan, szeressétek amitek van mert van akinek még csak ennyi sincs. Persze minden jó mellett van egy kis rossz különben, hogy létezne az egyensúly.

De tessék mosolyogni, pozitívnak lenni és élvezni ami van mert az a tied és senki nem veheti el, csak is te foszthatod meg magad tőle. 

Köszönöm ha elolvastad a gondolatomat! :) :)

Sziasztok és csak is pozitívan na és persze KREATÍVAN!!!! :D :D

Várlak titeket legközelebb is!!!

img_20160421_083134.jpg